Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2012 13:22 - Оригами и крафт галерия, фейсбук страница и блог - обновени
Автор: papercraft Категория: Хоби   
Прочетен: 2774 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 26.04.2012 13:25



image
Моята оригами и (да се надяваме скоро да стане) крафт галерия в мрежата Flickr най-сетне беше обновена, благодарение на хубавото време и ентусиазмът ми за почистване и подреждане на виртуалните ми притежания! Снимките можете да разгледате
като слайдшоу или, ако търсите нещо по-конкретно, албум по албум.

Още пролетни новини -
моята фейсбук страница се сдоби с нов дизайн и с ново име, целящо да привлече повече български последователи, които се интересуват от оригами и други ръчни занимавки. Така че от днес вместо "Nef"s Crafts and Inspirations" страницата се казва "Уроци и вдъхновения: оригами и още нещо от Веселина Славчева-Неферет".

И ОЩЕ пролетни новини! Миналата седмица
стартира новият ми блог, който е на крафт тематика, т.е. всякакви дребни ръчно изработени неща. Засега започвам с мънистени произведения, но планирам скоро да покажа и най-пресните ми занимания по бродерия за начинаещи. Така че ако се интересувате от такъв тип хобита, горещо се самопрепоръчвам. XD


image



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: papercraft
Категория: Хоби
Прочетен: 274740
Постинги: 64
Коментари: 74
Гласове: 182
Архив